DLA PARTNERÓW
Warunki reklamacji.

Aby złożyć reklamację, wystarczy skontaktować się telefonicznie z naszym serwisem, a następnie odesłać zakupiony towar na adres serwisu oraz spełnić proste warunki:
  • Wypełnić kartę gwarancyjną i koniecznie podać: pełny opis usterki, swoje dane adresowe oraz swój nr. telefonu kontaktowego.
  • Dołączyć kopię faktury zakupu, lub conajmniej informację z numerem faktury lub paragonu zakupu (tylko dla Partnerów Handlowych).
  • Wysłać towar w dobrze zabezpieczonym opakowaniu dodatkowym, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
  • Koszt wysyłki towaru reklamowanego ponosi zgłaszający reklamację. Jednak po jej weryfikacji przez nasz serwis, w przypadku zasadnej reklamacji można wnioskować u handlowca o zwrot kosztów wysyłki.
  • Koszt odesłania towaru do klienta pokrywa hurtownia VIOLED, chyba że reklamacja była całkowicie nieuzasadniona, np. w wyniku pomyłki, niezapoznania z instrukcją obsługi sprzętu itp.
  • Nowy sprzęt zakupiony u nas warto sprawdzić przed instalacją, gdyż oferujemy możliwość zwrotu lub nieograniczonej wymiany na inny asortyment towaru nieużywanego (nie wymagamy przy tym podawania przyczyn, warunki zwrotów są ustalane indywidualnie, termin zwrotu wynosi do 2 miesięcy od daty zakupu) a rozliczanie odbywa się na zasadach faktury korygującej.
LOGOWANIE PARTNERÓW
Zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza, aby zostać naszym partnerem i korzystać z wielu przywilejów: formularz zgłoszeniowy
warunki wspolpracy
warunki reklamacji
inoxx.pngmean-well.pngepistar.pngcree.pngkanlux.pngbridgelux.pngepileds.pngchimei-innolux.pngphilips.png
Foto
Model
Usuń
Cena/szt.
Ilość
Suma PLN:
0.00 netto
0.00 brutto