WSPARCIE I SERWIS
Znacząco usprawniliśmy serwis techniczny. Zmiany objęły przede wszystkim procedury oraz terminy obsługi serwisowej partnerów handlowych i stałych klientow. Również zwiększyliśmy ilość oraz poziom wyszkolenia personelu obsługującego zlecenia serwisowe. Naprawy są realizowane przez techników z ponad 15-letnim doświadczeniem. Aby usprawnić ich pracę wdrożyliśmy profesjonalny system informatyczny ułatwiający zarządzanie serwisem. Teraz możemy ocenić z dokładnością do 0,01% usterkowość każdego modelu z naszej oferty tym samym eliminując i zastępując modele zawierające wady produkcyjne lub konstrukcyjne. Produkty o niższej wartości zwykle wymieniamy na nowe w terminie 48 godzin.
INFORMACJE
Pliki do pobrania:

Brak plików.
inoxx.pngmean-well.pngepistar.pngcree.pngkanlux.pngbridgelux.pngepileds.pngchimei-innolux.pngphilips.png